Wednesday, June 15, 2011

Kasuttt..ohh..kasutt

Nak dijadikan cerita aku baru beli kasut masa ke KL aritu

Sejak beli memang x penah pun pakai lagi

So...tibe-tibe ahad lepas tergerak la hati ni nak pakai kasut baru

Tapiiii...pg tu carik punyer carik xde pulak dalam almari kasut

Ishhh..sangat pelik ok..sbb kasut memang letak kt situ pun


haa ni almari kasut

disebabkan sufi pandai sepahkan...adala kasut2 lama aku letak kt luar

tapii seingat aku memang kasut tu aku x letak luar..almaklumla kasut baru kannn

keciwa sunggguh laaaa

soo..en kamil ajak balik tengah hari utk cari kasut tu

mahal wehhh beli..walaupun x smpi beratus..huhu

habis 1 umah kitorg geledah

dari dalam almari..dapur..bilik..tp xde

sungguh musykil laaaa mana ilang..xkan pulak org curi..dengan kotak pulak tu sekali

ke aku ade letak luar rumah??? tp mmg aku ingat x letak luar

soo..dh give up..aku pun tenang-tenangkanla fikiran dulu

baring-baring...then solat

time solat tu siap doa bg petunjuk lg

tibe-tibe pulak kannnn..aku teringat satu tempat yang memang aku x carikkk

pe laggggggiiiiii...terusss aku p bukaa

ooooo...jerit terus kt laki aku

korg nk tau kat mane??????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


haaa..nampak x kepala katil tu


jeng..jeng...jengggg

bila aku buka mmg jumpa kasut aku tu

tau dah sape punyer keje niii
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haaa budak ni mmg suka sorok barang

pas2 dia x ngaku

hahahahaha..terus xde mood nk pakai pulak..masih lg simpan


7 catatan:

Kancilbiru said...

jauh betoi dia sembunyikan..ekekeke

~izan~ said...

mujur ko jumpa,fasya suka sorok brg2 org yg dia tak bagi balik kalau dtg rumah aku.contoh,kakak aku dtg,bila nak blk,beg tgn tak jumpa,tu kena sorok la tu..sbb dia nak kakak aku dok lama sket.. hehe..tp org yg dia manja2 je la hehe..

eh,baju ko ari tu jumpa ke?

Sarah Syazwani said...

niza : mmg jauh padahal aku dok baring2 atas katil lepas carik tu..hahahah

izan : yeke..tu lg best..jumpe dah baju tu nasib baik x ilang

iera said...

hahahahaa...sabar je la..kat kepala katil rupanye..ingtkan kat mane td..

eB ezrin said...

sorok eh? ;p

noor said...

hahahaha sorok blkg katil..kalau akak kn mmg xjumpa cari sorok situ..

eT said...

dia tolong mama dia mengemas tuh...huhu