Monday, June 27, 2011

Hari cuti yang.....


Hari cuti yang x ke mana-mana

sebabbbbb

abe ai demam panas..selepas ai demam dia pulak yang demam

abe ai kene ngajar modul dari pagiiiiiiiiiiii sampai petangggggg (terpaksa gak pegi walaupun demam)

jadiiii...melepak di rumah dengan budak-budak

kakak ni dah pandai tau

dia tau aku letak kat mane kamera

gatalll je tangan tu amik kamera nk bergambar

so walhasilnyerrr..sume ni dia suh aku yang amik yeee




alalala...tomeiinyerrr sufi senyum..mcm budak besar




ni pulak kejadian di malam hari

mak pak ng tgk movie

anak-anak wat projek lain lak





hasil kerja di atas adalah oleh cik suri yeee

ade pulak dia g sepit rambut adik dia

siap amik2 gambar mcm pro pulak

adik pulak siap posing-posing..senget-senget kepale

aduhaiiii....lawak betul budak-budak niii


6 catatan:

mamasue said...

pandai kakak jg adik...kemas =)

iera said...

hahahaa..lawak betul tgk gmbr sufi..pandai kakak main dgn adik..

Gadis Kampung said...

pro juga si akak tangkap gambar ye....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jangan adik jalan melenggang sudah laa pasni :)

Sarah Syazwani said...

sue : apola yg kemasnyer

iera : cmtula..penin pale

GK : tula..tgk elok je gambo

eliss : auuw mak..x rela uu

mrsharis said...

Uish..dah besar dah sufi. Masa baca blog ni dulu baby lagi dia..hehe