Friday, September 4, 2009

TAG Lagi


Di tag oleh zu lagi..suke benar meletakkan nama aku dalam list tag dia...

1)Saya suka???

makan..tido...shopping..jalan-jalan


2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang

lambatnyer masa berlalu...perut dah bunyik2 nih...hehehe


3) Bila rasa tension saya akan...

tido...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...

a. kalu ada citer lawak

b. kalu ada org buat lawak

c. tgk perangai anak sy


5) 3 perkara yang buat saya menangis..

a. orang meninggal

b. tengok citer sedih

c. baca buku/novel yg menyentuh hati

6) Kalau saya ada rm100k?

Pegi menunaikan haji bersama seluruh famili sy..sume sy tanggung..

Around da world


7) Sila beri 3 nama untuk di tag...

a. zamzunita

b. maziati

c. baiduri

hahahah x adil la kan kalu diorg x kene



1 catatan:

Unknown said...

huhuhu..hampes kelampes tol dak sarah nih..nk gk boh nama...:p