Wednesday, December 8, 2010

introduce.....jeng..jeng..jeng


Malam tadi bosan kan xtau nk buat ape

tibe-tibe anak dara sorang ni buat lawak pulak

dia suh amik gambar dia yang mcm2 gaya ni

saksikanlahhhh...(haha mcm katun ninja boy pulak..ni suri nyer penanganla nehh!!)


gaya 1


gaya 2


gaya 3


gaya 4


gaya 5


gaya 6


gaya 7


gaya 8


gaya 9


muahaha..memang aku gelak guling-gulingla tgk budak ni

kt bawah ni ada jugak dia menari ape tah aku pun xtaula

layan kan saje


video


video


sori ekk..jd melintangla pulak mlm td amik guna hp cikai aku jek

aku record menegak bila tgk balik jd melintang pulak

ada caranya x nk tegakkan..huhu xkan pakai rotate pulak ehh



4 catatan:

Kancilbiru said...

haishh pandai posing ni, boleh jadi model cilik...hehehe

izan_cute said...

wah,ko kena aready ni jd PA suri bila dia besar ni..jadi artis u hehehe

yg video tu cuba ko try yg aku bgtahu td hehehe

Atia Adina said...

amboi kemain lagi si suri ni....nak jadi model eh?

army4war said...

ececececeee..rasa nk geget je budak ni kekekeke